Biurka polskiej blogosfery - #pokazswojebiurko

Witaj szkoło!
To hasło bombarduje mnie od dwóch tygodni ze wszystkich stron. Gazetki sklepowe, czasopisma, blogi parentingowe i reklamy telewizyjne informują mnie, że szkoła już niedługo! Szykuj się więc, kobieto! Kupuj przybory, pakuj tornister i prasuj białą koszulę na początek nowego roku. Po miesiącach wakacyjnej laby przygotuj siebie i rodzinę na szkolny wysiłek. Na domowym organizerze przypnij plan lekcji, listę zakupów i kalendarz.

A czy o siebie zadbałaś?

biurka polskiej blogosfery | zabawa #pokazswojebiurko | lvlupstudio

Czy TY jesteś gotowa na nowy semestr?

Czy masz w domu swoje miejsce, w którym pracujesz, organizujesz domowe życie, planujesz posiłki i uzupełniasz kalendarz? Takie, w którym trzymasz segregatory z dokumentami i rachunkami, gdzie stoi Twój komputer? No i oczywiście pojemnik na długopisy i ulubiona podkładka pod kubek?
Czy masz swoje miejsce pracy, swoje biurko?

Chciałam Ci dzisiaj pokazać biurka blogerek (i nie tylko), które są piękne, inspirujące, kreatywne i praktyczne. Niektóre mieszczą się w domowych biurach, inne można zamknąć w szafie! I nie będą to projekty zagraniczne.  
Przekopałam Instagram i znalazłam szesnaście polskich kącików do pracy w różnych stylach i rozmiarach. Podzieliłam je na cztery kategorie, żebyś zwróciła uwagę na różne rzeczy. Mam nadzieję, że uda mi się zainspirować Cię, do stworzenia własnego mini biura.
Na koniec zaproszę Cię do zabawy!

Stylowy kącik w pokoju

[fot.: Anicja's White Space: Instagram, post o kąciku biurowym]

[fot.: Conchita Home: Instagram, blog]

[fot.: Home on the Hill: Instagram, blog]

[fot.: Taki papier: Instagram, sklep]

[fot.: Zmienny dom: Instagram, Blog]

Domowe biuro

[fot.: Magdalena my World: Instagram]

[fot.: Green Canoe: Instagram, post o domowym gabinecie]

[fot.: House Loves: Instagram, post o domowym biurze]

Mała pracownia

[fot.: E-tui: Instagram, post o zamianie szafy w biurko]

[fot.: Happy Place: Instagram, post niekoniecznie o biurku]

[fot.: Zenja: Instagram, blog]

[fot.: Zuzia Górska: Instagram, sklep]

Z tablicą inspiracji

[fot.: Cleo-Inspire: blog]

[fot.: One little smile: Instagram, post: kąt biurowy za mniej niż 70zł]

[fot.: Piąty pokój: Instagram, post: tablica inspiracji z korka]

[fot.: 30 w trampkach: Instagram, post: domowe biuro]

Twoje biurko - zabawa

Zainspirowałam Cię troszeczkę? Świetnie! 
Proponuję Ci zabawę. Co musisz zrobić?
1. Zrób zdjęcie SWOJEGO miejsca pracy: domowego biura, biurka, kawałka blatu w kuchni, które jest Twoim centrum zarządzania.
2. Opublikuj je na Facebooku, Instagramie, Pinterest z hashtagiem #pokazswojebiurko lub wyślij na mojego maila: lvlupstudio@gmail.com
3. Jeśli masz ochotę, udostępnij poniższy baner na FB czy IG lub podlinkuj na blogu, żeby jak najwięcej osób mogło wziąć udział w zabawie.

zabawa #pokazswojebiurko | gotowa na nowy semestr? pokaż mi swoje biurko! | lvlupstudio


Bawimy się do 31 sierpnia! 1 września opublikuję post podsumowujący całą akcję ze wszystkimi zdjęciami oznaczonymi #pokazswojebiurko.
To jak, masz ochotę włączyć się do zabawy?

Agnieszka

P.S. W międzyczasie pojawią się posty, które być może natchną Cię do zmian lub pomogą w zaaranżowaniu swojego mini biura!


ikonki: Designed by Freepik

Etykiety: , , ,