#pokazswojebiurko - Wasze domowe biura

Dwa tygodnie minęły, a posta o biurkach moich czytelniczek ciągle nie ma.
Powinnam się usprawiedliwić, że praca, targi, zarywanie nocy, dzieci, dom. Tak, to wszystko prawda. Dużo na głowie. W dzień dzieci, dom i praca. Wieczorami i w każdym wolnym czasie przygotowywałam materiały na targi, na które jechała moja macierzysta firma. Bo urlop macierzyński urlopem, ale beze mnie zginą! (Przynajmniej tak twierdzą. Podobno jako jedyna potrafię im to graficznie i tekstowo poskładać, to się zlitowałam.)

Od dwóch dni są na targach, ja mam mieszkanie ogarnięte, jedno dziecko w przedszkolu, drugie się bawi lub śpi, więc mogę usiąść i napisać zaległego posta.

Kto się bawił i pokazał nam swoje biurko? Zapraszam do mini galerii!


Dobrej nocy 😚 Kolorowych snów 🌜🌜🌘🌘🌚 #night #night #dobranoc #home #myhome #mylife #mojdom #dom #interior #myinterior #mylife #biurko #pokazswojebiurko #white #whiteinteriors #biały
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika anka (@zmiennydom)


Biurko Ani pojawiło się już w inspiracjach z polskiej blogosfery, ale z przyjemnością pokazuję je jeszcze raz.


No to się bawimy. #pokazswojebiurko #desk
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Mila Blaszta (@czarnobialokolorowe) PD


Mila i jej sprytny patent na zasłonięcie twórczego bałaganu - zasłona!


O rajuśku jak mnie ten kaloryfer denerwuje! I oczywiście, nie chodzi o sześciopaka na moim brzuszku, hehehe. Jak to-to zasłonić?
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Edyta Karina (@kaszmirowy)

Czarne, eleganckie biurko Edyty to mix glamour i stylu Hampton. Kaszmirowa na Instagramie pokazała je w kilku odsłonach - w każdej z nich, jest warte uwagi.




Jagoda i jej minimalistyczne biurko. Zwróćcie uwagę na detale! Mój wzrok podążył od razu do spinaczy w kształcie rowerów.


fot.: Speckled Fawn, Biblioteczka raz jeszcze, 21.03.2015; wyszukano: 15.09.2016

Kasia i jej bardzo klasyczne centrum dowodzenia z pojemną biblioteczką.


Wszystkim dziewczynom bardzo dziękuję za wzięcie udziału. Było mi niezmiernie miło oglądać Wasze miejsca pracy.

Odsłona druga

Jeżeli nie zdążyłaś pokazać swojego biurka w tej odsłonie, nie martw się! Jeszcze zdążysz. Przecież za miesiąc Dzień Edukacji Narodowej! Wtedy też pokażę Ci moje miejsce dowodzenia.

Co zrobić, żeby znaleźć się w zestawieniu? 
Umieść zdjęcie na Instagramie bądź Facebooku oznaczone hashtagiem #pokazswojebiurko. Nie korzystasz z profili społecznościowych? Nic nie szkodzi! Pod tym wpisem umieść link do swojego posta blogowego czy galerii zdjęć, lub wyślij zdjęcie biurka na adres lvlupstudio@gmail.com.

Przesyłam moc uścisków i życzenia dobrego weekendu!
Agnieszka

Etykiety: , , ,