Plany wakacyjne + bonus (wakacyjna lista aktywności)

Zaczęłaś już urlop? My niestety mamy przymusowy. Nasze plany wakacyjne uległy zmianie, kiedy 2 tygodnie temu córka złamała obojczyk. Zamiast podróży, ganiania po plaży i placach zabaw, wspinaczek, kąpieli w basenach i morzu, mamy uziemienie częściowe w domu. Nie znaczy to, że gips uniemożliwił nam aktywne i ciekawe spędzanie czasu. 

wakacyjna lista aktywności

W zeszłym roku przygotowałam Zu album z Zoo, aby były to dla niej niezapomniane wakacje. Teraz lubi ją wyciągać i opowiadać, co widziała, jak wyglądały zwierzęta, co robiły. To super pamiątka na lata!
W tym roku usiadłyśmy i zaplanowałyśmy masę atrakcji stacjonarnych lub wyjazdowych (jednodniowych i weekendowych). Wszystko zapisałyśmy w "Dzienniku Wakacyjnym", a że Zu czytać nie umie, to każdy punkt ma dodatkowo rysunek. 

Zrób dziennik wakacyjny

Potrzebne materiały:
- blok techniczny + grubsza tekturka na okładkę
- pisaki
- farby
- pieczątki
- sznurek / zszywacz / igła i nitka

Nasz dziennik powstał z przyciętych i złożonych na pół kartek, które zszyłam nitką i przewiązałam dodatkowo kolorową muliną (obowiązkowo różową!). Każdą kartkę Zu pomalowała farbkami, poczekałyśmy aż wyschną i przeprasowałam je żelazkiem, żeby je wyprostować - czasami farbka była zbyt wodnista i strony się pofalowały.
Na każdej karcie umieściłam jedną lub dwie aktywności. Ozdobiłam je rysunkami, Zu odbiła pieczątki. Zostawiłyśmy też miejsce na zdjęcia.

wakacyjny dziennik dla dzieci | Level up! studio

co robić w wakacje - dziennik aktywności | Level up! studio

Jak widzisz, pierwsze atrakcje już za nami. Kino mamy zaliczone!

Na moim Instagramie pokazywałam moją ostatnią miłość - kupiłam gruby notes i zaczęłam prowadzić pierwszy (z prawdziwego zdarzenia) Bullet Journal. Pozazdrościłam córce i również zrobiłam sobie wakacyjną listę "to do". Największym wyzwaniem są pomalowane paznokcie - na co dzień mało opłacalne (pranie, sprzątanie, dzieci, zmywanie), ale w wakacje, kiedy dni są dłuższe, jakoś czas i chęci się znajdą. 

Moja lista wakacyjna - bullet journal | Level up! studio


Moja młodsza pomocnica zawsze gotowa i bardzo ciekawska.

Lista letnich aktywności

Wyszła nam całkiem długa lista - nie sposób, żebyśmy się w wakacje nudzili. Dodałam kilka atrakcji, które nam w tym roku ze względu na Zu odpadają i postanowiłam się z Tobą nią podzielić. Możesz z niej korzystać aby z pomysłem cieszyć się wakacjami, nawet jeżeli spędzasz je w mieście.


Żeby pobrać listę, wystarczy, że klikniesz powyższy obrazek.
Od którego punktu zaczniesz? A może masz już gotową własną listę? Daj znać w komentarzu!

Agnieszka

Etykiety: ,