Sztorm idzie, panie bosman!


Listopad tuż, tuż. A jak listopad nad morzem, to sztormy, wiatr, huk morza i 10 w skali Beauforta. To grube wełniane swetry, wiatroszczelne kurtki, połamane parasole i woda przelewająca się przez molo. To tęsknota za ciepłem, światłem, domem, zapachem pieczonych jabłek i jazzem. To wreszcie ołowiany kolor nieba, jeden z najpiękniejszych kolorów. Szaro-niebieski, otulający, kojący, zestawiony z energetycznymi barwami nieco niepokojący. W tym kolorze dzisiaj kupiłam koc, a w szafie leży wielki, otulający szal. W tym kolorze czuję się najlepiej i on się pojawi przy okazji remontu 'salonu'.

Dzisiaj zapraszam Was na wnętrza w kolorze 'Stormy Weather' z jesiennej palety Pantone na 2015 rok. Włączamy Ellę i zanurzamy się w przepiękny świat burzowej pogody, huku fal i ołowianego nieba.


 źródło: 1/2/3/4

źródło: 5/6/7/8/9/10


 źródło: 11/12/13/14/15/16

Ciekawe czy w tym roku uda mi się obejrzeć sztorm na morzu, czy będę musiała zadowolić się burzowym niebem z okien mojego wieżowca.

Zdecydowalibyście się na taki kolor we wnętrzu? A może tylko w dodatkach?
Agnieszka

Źródło zdjęcia tytułowego: Sławek Zabicki

Etykiety: , , , ,