Przestrzeń do pracy

home office

Dzisiaj Dzień Edukacji Narodowej lub w wersji mniej oficjalnej: Dzień Nauczyciela. Temat mi bliski, ponieważ a) byłam uczniem/studentem, b) jestem z wykształcenia nauczycielem - niedoszłym, ale zawsze :D

I z tej okazji chcę Was zainspirować czymś, co musi mieć każdy uczeń i nauczyciel - biurko, przestrzeń do pracy i nauki!  A i ja po cichu marzę, żeby zamienić stół w dużym pokoju na moje prywatne, choćby najmniejsze biureczko, gdzie każda rzecz będzie miała swoje miejsce.

Gotowi na serię inspiracji?

Światło

home office

Idealne rozwiązanie to biurko przy oknie, dobrze doświetlone, z widokiem. W tej chwili nasz stół stoi prostopadle do okna, mieszkanie mamy na 3 piętrze, na parapecie przyjemna jesienna aranżacja, którą mogliście zobaczyć w poście o tym, co mnie rozgrzewa jesienią. Na balkonie w doniczce wrzosy i karmnik dla ptaków, zamieszkujących pobliskie drzewa. Całkiem przyjemny obraz :)

źródło zdjęć: 1/2/3

Biurko

home office

Nie istotne czy malutkie wiszące na ścianie, oparte na koziołkach, zrobione ze stołu z jadalni, ważne żeby miało miejsce, gdzie można poukładać wszystkie niezbędne przedmioty - szuflady, szafki, pudełka. Żeby tę masę drobiazgów biurowych można było sprytnie pochować. I żeby pomieściło komputer/ szkicownik/ zeszyty.

źródło zdjęć: 4/5/6/7

Tablica inspiracji

moodboard home office

Bardzo fajnym rozwiązaniem są wszelkiego rodzaju tablice, na które można przypinać inspiracje, ważne informacje, kalendarze, dekoracje, zdjęcia. Idealnym rozwiązaniem byłaby dla mnie taka ogromna ściana pokryta korkiem albo tablica pegboard.

źródło zdjęć: 8/9/10

Biuro

home office

To marzenie - własne biuro w domu. Pomieszczenie, które można zamknąć, zaszyć się. W którym nie ma zabawek dzieci, warsztatu Lubego. Zaaranżowane wg indywidualnych potrzeb, z dużą ilością miejsca do przechowywania. Może kiedyś, jak będziemy bogaci i z własnym domem :D

źródło zdjęć: 11/12/13

Do tego dołożyłabym miękki dywan pod stopami, designerską lampkę biurkową z mocną żarówką, wygodne krzesło (ostatnio siedziałam na tym, od VOXu - nie spodziewałam się, że jest takie wygodne) i kwiaty - doniczkowe lub cięte, coś zielonego, naturalnego, żeby zatrzymać wzrok i dać odpocząć oczom.

A co dla Was jest ważne w domowym biurze? Macie własny kąt?
Jeśli macie ochotę na więcej inspiracji w zakresie 'home office', to zapraszam na mojego Pinteresta.

Wasza niedoszła nauczycielka
Agnieszka

źródło zdjęcia głównego: 14

Etykiety: ,