Porządki w apteczce + bonus: lista domowej apteczki

lista leków w domu | do pobrania | level up! studio

Zawsze na początku roku robię porządki w domowej apteczce. Sprawdzam terminy przydatności, zapasy plastrów, wody utlenionej i tabletek przeciwbólowych. Tym razem zmobilizowana przez Anię, Niebałagankę i jej wyzwanie #OczyszczamPrzestrzeń, postanowiłam zabrać się za to natychmiast. Po otworzeniu szafki okazało się, że nie zajmie mi to 5 minut, a ilość leków była przerażająca. Zwłaszcza, że wydawało mi się, że my tak mało chorujemy :D Skąd więc sześć różnych syropów na kaszel? 

Zabrałam całe pudło do pokoju. Wzięłam kartkę A4 i postanowiłam spisać co? na co? i do kiedy? Przeterminowane wrzuciłam w siatkę z zamiarem oddania do apteki, resztę uporządkowałam. Leki o tym samym przeznaczeniu pospinałam recepturkami. W sieci sprawdziłam przeznaczenie tych, których nazwy niewiele mi mówiły i zapakowałam wszystko z powrotem do szafki. A żeby przy okazji następnych porządków nie zaczynać od nowa i nie kupować leków, które już mamy, stworzyłam ładną listę do druku, którą się z Tobą chętnie podzielę.


W porządkach dzielnie towarzyszy mi menażeria Zu. Zestaw lekarski, świetnie sprawdził się u nas do pokonania strachu przed lekarzem. A lista leków (wydrukowana po 4 na stronie) służy Zuzie do przepisywania medykamentów pluszakom i lalkom.

domowa apteczka - lista leków | level up! studio

Grafika jest gotowa do pobrania z mojego Google Dysku, a link do niej znajdziesz poniżej. Przygotowana jest do druku w formacie A4. Możesz korzystać z niej niekomercyjnie i przekazywać link do wpisu dalej. Żeby pobrać po prostu kliknij na zdjęcie poniżej i ze strony, która się otworzy - zapisz na dysk.


lista leków

Do dzieła!
Agnieszka



Etykiety: , ,