DIY: Wianek na Walentynki

dekoracje na walentynki | papierowy wianek walentynkowy | Level up! studio

Dzisiaj błyskawiczny przepis na prostą, ale efektowną dekorację na Walentynki. Miłosny papierowy wianek może dekorować drzwi, ściany i meble. Jednym słowem: wszędzie wygląda dobrze! Zapraszam Cię na pierwsze DIY na Level up! studio.

Potrzebne będą:


Białe kartki i część kartek zadrukowanych zamalowałyśmy farbkami i poczekałyśmy aż wyschną. Wszystkie kartki podkleiłam tekturką, na odwrotnej stronie namalowałam serduszka w różnych rozmiarach (pomogłam sobie rysując wcześniej serduszka na tekturce w czterech wielkościach, wycięłam je tworząc szablon do odrysowywania następnych), obrysowałam każde serduszko czarnym markerem i wycięłam.

Pozostało mi ułożenie serduszek w kształcie koła i sklejenie ich ze sobą. Swoje układałam na dużej okrągłej tacy i sklejałam później taśmą klejącą. Wianek niestety jest bardzo delikatny, więc proponuję najpierw wyciąć z kartonu obręcz, na której będziesz układać i przyklejać serca.

Na koniec zamocowałam tasiemkę do powieszenia i ozdoby: guziki, kokardki, kwiaty, dodałam napis i gotowe!

walentynkowe ozdoby, dekoracje



Mój wianek już zdobi białe szafki w salonie. Czy też szykujesz jakieś specjalne ozdoby na walentyki? Podziel się pomysłami w komentarzu.
Agnieszka

Etykiety: , ,